Hinna med allt innan skolstarten..

Mmm nu är det en dag klar innan skolan börjar :(
Men det är kul att min morbror är här!
Jag ska börja i min gamla skola nu..
Ni kanske undrar vad jag menar men när jag slutade dagis så började jag i en skola här nära mitt hus.
Sen så flyttade vi till en hyrrätts lägenhet och då så började jag i en annan skola som var lite närmare lägenheten men nu har vi flyttat tillbaka efter 5 månader i en annan skola (jag önskar att jag inte behövde lämna den skolan för jag trivdes verkligen där :`( )
Så nu ska jag som sakt börja i min gamla skola där jag inte trivs lika mycket...

Men jag är vänn med alla i den klassen och det finns ingen som kan mobba eller kränka mig där som tur är:) Det var inga mobbare i någon av skolorna  !

Jag har inte hunnit att köpa nya kläder så det får bli något annat ... hmm vad kan jag ta...
jag vet inte ens vilken väska jag ska ha.. jag har 4 st 2 över axlen en man har på ryggen och en handväska. Jag vet inte vilken jag ska ta ? Tips?

Sen vet jag inte ens vad jag ska ha på mig!
Jag har helt glömt att vända dygnet!
Min skola börjag 08.20 och jag vill verkligen inte komma försent!
Ni kan läsa i mitt inlägg lite längre ner att jag försovde mig!
Jag är faktiskt lite orolig nu..!
Jag vet inte ens vad jag ska göra med håret !
Finns det någon som kan hjälpa mig lite..? eller kanske mycket :P

Aja, det årnar sig!
Idag så måste jag ta en dusch och välja kläder, frisyr och väska.
Och sen vet jag inte ens om jag ska ha på mig en jacka dte är så varmt!
Det kommer i alla fall var akul och gå den gamla stigen till skolan <3

Oj det blev mycket text!:P Jag skriver lite mer sen!

Puss och kram // jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0