I biblioteket

Hej!
Nu har jag varigt i skolan och det har varigt jätte kul att träffa alla gamla kompisar efter 5 månader =)
Första lektionen så pratade vi mest:) Om hur lovet va och hur jag hade haft det i min andra skola:P
Sedan var det rast i trugo minuter och då så var jag med mina kompisar Amanda, Lina och Julia:)
Vi lekte sanning eller konka och det var jätte kul! Sedan var det lektion igen och då hade vi matte:) Det var faktiskt rätt kul efter som jag och 2 av mina tjejkompisar (Lina och Tilda) satt gämte mig och det mesta vi gjorde var att fnittra! Haha det var jätte kul! Sedan var det musik och då så sjöng vi "We Are The World" Och det var kul! Sen var det mat och då så var det ris och cilli con carne! Usch! Äkligt! Jag åt några knäcke bröd i stället:)
Sen var det rast igen och då var jag men Amanda och Lina =) Vi hade roligt! Vi skulle igentligen sluta kl 14.00 men jag slutade 13.00 för min mamma kom och sa att jag skulle gå hem lite tidigare:) Nu är jag, min lillasyster, min morbror och min mamma i stan:) Mamma är på möte så jag och min lilla syster och morbror är i biblioteket så länge=)

Nästa inlägg får ni läsa om 1-2 timmar!

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0