Inte lång tid kvar!

Ååå, Nu är dte inte lång tid alls!
Jag längtar verkligen!


Lite bilder som jag har målat:)



I dag har det igentligen inte hänt något men det kommer att hända! Ni vet vad!?.. Min morbror kommer på besök!
Han är världens bästa morbror!.

Idag har jag gått ner till ica med min mamma och lillasyster.
Vi gick till en pizzeria i närheten och köpte varsin kebabrulle. Det tog en stund för mamma började prata med pizza bagaren och så:P
Dom pratade om såser och degen och så.
( Min mamma har ägt en pizzeria i furet som heter 1:ans men nu heter den något helt annat och ägs inte av min mamma mer)
Kunderna brukade säga att det var Halmstads Godaste Av Alla Pizzor :P
Jag är stolt över dig mamma! Du stog ut i 4 år!
Respekt!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0