jag gillar inte stuts mattor mer

USCH! JAG BARA HATAR STUTSMATTOR!
Jag sa ju att jag skulle ut och hoppa stuts matta i innan, Jag tappade andan nyss!
Jag och min lillasyster hoppade stuts matta och jag skulle hoppa på knä precis när hon hoppade på rumpa och då flög jag till andra sidan av stuts mattan med huvudet före sedan händerna och armarna sen magen och benen.
Jag satt mig upp på en sekund och sedan kunde jag inte röra mig mer.
Jag visste inte att jag hade tappat andan förens jag ropade på mamma. Jag ropade först en gång men ingen kom sen en gång tilloch då kom min mamma och morbror och hjälpte mig. Jag la mig ner och rörde på mina ben och armar lite försiktigt.. Sedan huvudet. Jag hade panik och visste inte vad som hände. Som tur är sitter jag nu vid köks bordet med datorn och kan röra armarna och benen och huvudet helt normalt.
Jag känner fortfarande av paniken och jag känner lite smärta i ryggen. Men det går över...

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0