Oj då ! :P

Idag så har jag försovit mig !
Jag skulle vakna vid  9 eller halv 10 men kl är 10:44 när jag skriver detta. Idag så ska vi renovera lite mer men vi kanske ska åka till stan och äta på norreports bästa konditori (stavning) :)

Om inte det så ska jag hoppa stutsmatta!..

.. Och så ska jag hjälpa till med renoveringen men mest STUTS MATTA!!

Haha.. nu precis när jag vaknade såg jag mamma laga lunch. Hehe och jag sa ska man inte äta frukost först? (jag visste inte att det var kl 10 ! ) Mamma sa har du kollat hur mycket klockan är? Jag sa eem neej.. Och så tittade jag på klockan och vaknade till ordentligt ! Jag sprang till mitt rum och klädde på mig och så skyndade jag till toan för att borsta tänderna. Och nu har jag fortfarande inte ätit frukost :P

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0