Snart är det dags!

Heeej!
I dag har vi ficksat till staketet, tatt bort grinden och så ha vi trappan från huset ut till altanen och  så håller vi på med köket nu:P
Mycket är gjort men det finns mycket mer kvar! :)
Nu så tar min morbror bort tapeten men det är inte bara en utan det var 10 tapeter på varandra !! :P
Haha, Det är mycket jobb men nu har han kommit till gipset :)
Jobb lönar sig!

Nyss hade vi en paus och åt middag:)
Vi åt en maträtt som heter Pita :)
Det är jätte gott!
Det är en Bosnisk maträtt ( min mamma och pappa kommer där ifrån hela släkten faktiskt)
Jag har inte tagit en bild och jag hittar ingen bra bild på google.
Men jag tar en bild en annan gång ;):):PXD

//Jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0